ÇOCUKLAR İÇİN BİLMECE - BULMACA

23 Temmuz 2012 Pazartesi

FEDAKÂR DOST




                       FEDAKÂR DOST      

                 Yamyam yanaklıyım
                 Uzun kulaklıyım
                 Ceylan gözlüyüm
                 Çirkin sözlüyüm

                 Ben kimi zaman
                 Nasrettin Hoca’ya sırdaşım
                 Kimi zaman
                 Barış Manço şarkısında
                 Çocuklara arkadaşım

                 Ben olmasam
                 Keloğlan taşıtsız
                 Anası yakıtsız
                 Çocuklar masalsız
                 Kalırdı

                 Köylerde, ovalarda
                 Kırlarda, yaylalarda
                 Kâh yük taşıyan
                 Kâh yarasını kaşıyan
                 Kâh yolunu şaşıran
                 Tellal gibi bağıran
                 Fedakâr dostunuz
                 Benim ben!
                 Aaaiii! aaaiii! aaaiii!...
                 Beni tanımadınız mı sahiii!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder